poniedziałek, 13 czerwca 2016

MODNE BUTY NA LATO

Cześć kochani!
Lato zbliża się wielkimi krokami, więc przyszedł czas na post o najmodniejszych butach na tę porę roku. W tym roku domy mody proponują urozmaicone modele butów, zaczynając od sznurowanych czy też metalicznych balerinek aż po buty mocno wycięte z ostrym czubkiem. Ja w tym roku postanowiłam postawić na klasykę i wygodę, czyli na Birkenstocki, które co prawda uważane są za jedne z brzydszych butów, jednak po założeniu ich na nogę człowiek od razu zmienia zdanie na ich temat. :)
Przygotowałam dla Was kilka propozycji butów z sieciówek.

 MOJE PROPOZYCJE: 



























MOJE INSPIRACJE:












1 komentarz:

  1. Mimo, że są modne to żadnych z nich bym, ani nie kupiła, ani ubrała.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń